søndag den 20. marts 2011

Hvordan kommenterer jeg ?

Kære læsere af denne blog,
Indledningsvis vil jeg gerne byde velkommen til bloggens første faste læser. På redaktionen er vi meget beærede og håber, at andre snart vil følge efter. Alle skal være hjertelig velkomne :))

Jeg er blevet spurgt om, hvordan man kommenterer på et indlæg, hvis man nu ikke har en profil. Jeg lovede at undersøge sagen og vender nu tilbage med et svar.

Jeg har ændret indstillingerne på denne blog således, at man kan ikke behøver at have en særlig profil-id.
1. Man skriver sin kommentar eller stiller et spørgsmål i tekstruden.
2. Dernæst vælger man eksempelvis "anonym" under "kommenter som"
3. Til sidste afslutter man med "send kommentar"

NB! Mit svar på spørgsmålet eller kommentaren vil være at finde under det samme indlæg.
(se eksempel under Ellens liv 2. del - under 3 kommentarer)


Iøvrigt er konstruktive forslag til at gøre denne side mere brugervenlig velkomne.

Fortsat god søndag
Vibeke Brosted

Ingen kommentarer:

Send en kommentar